ေဇယ်ာ
ၾကိဳဆိုပါ၏
Blogger news
မူလစာမ်က္ႏွာ
ေရာက္တတ္ရာရာ
စာစုမ်ား
ဘူမိေဗဒဆိုင္ရာမ်ား
facebook page သို ့
Popular Posts
ျမန္ မာ ့ေက်ာက္စိမ္း
ဆရာ ဦးဥာဏ္သင္း ေရးသားထားတဲ ့ " ျမန္မာ ့ ေက်ာက္စိမ္း" ျမန္မာလို PDF File ျဖစ္ပါသည္..။ (31 MB) Size ရွိပါတယ္။ တကၠသိုလ္ ပည...
Q-GIS လက္ေတြ ့ေလ့က်င္ ့ခန္း စာအုပ္
Q-GIS လက္ေတြ ့ေလ့က်င္ ့ခန္းစာအုပ္ပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားကေတာ ့............ GIS ဆိုတာဘာလဲ...... GIS နဲ ့ဘာေတြလုပ္ႏိုင္သလဲ...... Q-GIS ျဖ...
Geological Time Scale
ဘူမိေဗဒ ကို သင္ၾကားေနသူမ်ား နဲ ့ ဆက္ႏြယ္ လုပ္ကိုင္ ေလ ့လာသူတိုင္း လက္ကိုင္ထားရ တဲ ့ အထဲ မွာ ဘူမိ အခ်ိန္ဇယား ဟာ မပါမျဖစ္ အရာတခုပါပဲ။သက္ရွိေ...
လကမာၻ၏ ဘူမိေဗဒ
ဆရာ ေဒါက္တာ ေမာင္သိန္း ေရးသားထားတဲ ့ "လကမာၻ၏ ဘူမိေဗဒ " ျမန္မာလို PDF File ျဖစ္ပါသည္..။ (15.6 MB) Size ရွိပါတယ္။ တကၠသိုလ္ ...
Introduction to GIS
ပထ၀ီ၀င္ဆိုင္ရာ သတင္းအခ်က္အလက္ စနစ္(GIS) ၏ မိတ္ဆက္နိဒါန္း ဆိုတဲ ့စာအုပ္ေလးပါ စာအုပ္မွာ ေရးသားထားတဲ ့ အေၾကာင္းအရာ မ်ားကေတာ...
သတၱဳသိုက္ရွာေဖြေရးဆိုင္ရာ ဘူမိရဴပေဗဒႏွင္ ့ ဘူမိဓာတုေဗဒ သေဘာတရားမ်ား
ဆရာ ဦးဥာဏ္သင္း ေရးသားထားတဲ ့ " သတၱဳ သိုက္ရွာေဖြေရးဆိုင္ရာ ဘူမိရဴ ပေဗဒႏွင္ ့ ဘူမိဓာတ...
"ျမန္မာျပည္ႏွင္ ့ငလ်င္
ဆရာ ေဒါက္တာေမာင္သိန္း ေရးသားထားတဲ ့ "ျမန္မာျပည္ႏွင္ ့ငလ်င္" ျမန္မာလို PDF File ျဖစ္ပါသည္..။ (12.5 MB) Size ရွိပါတယ္။ တကၠသ...
နီလာေဂၚၾကိဳးႏွင္ ့ပတၱျမားေဂၚၾကိဳး
ဆရာ ဦးဥာဏ္သင္း ေရးသားထားတဲ ့ "နီလာေဂၚၾကိဳ း ႏွင္ ့ ပတၱျမားေဂၚၾကိဳ း " ျမန္မာလို PDF File ျဖစ္ပါသည္..။ (10.18 MB) Size ရွိပါ...
ေဆာင္းေတြးပံုရိပ္
]] အင္း ေစာပါေသးတယ္ ၊ ေကာ္ရစ္တာမွာထိုင္ရင္းနဲ႔ သက္ကိုေစာင့္လိုက္ဦးမယ္ }} ကၽြန္ေတာ္ရဲ့ လက္ကနာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ လက္ေတြ႔ခ်ိန္ေရာက္ဖို...
သံုးဖက္ျမင္ အရိပ္ခ်နည္း ျဖင္ ့ ပံုေဆာင္ခဲမ်ားကို ေလ ့လာေဖာ္ျပျခင္း
ဆရာ ေဒါက္တာေမာင္သိန္း ေရးသားထားတဲ ့ "သံုးဖက္ျမင္ အရိပ္ခ်နည္း ျဖင္ ့ ပံုေဆာင္ခဲမ်ားကို ေလ ့လာေဖာ္ျပျခင္း" ျမန္မာလို PDF File ျဖစ...
Wednesday, December 9, 2015
အနည္က်သံ
ဆရာ ဦးတင္ေအာင္ဟန္ ေရးသားထားတဲ ့" အနည္က်သံ" အေၾကာင္း ျမန္မာလို
PDF File
ျဖစ္ပါသည္..။
(5.30 MB) Size
ရွိပါတယ္။
တကၠသိုလ္ ပညာပေဒသာ စာေစာင္ ထုပ္ႏုတ္စာစဥ္မ်ား စာအုပ္မွ ကူးယူေဖၚျပပါတယ္..။
ေဒါင္းမယ္ဆိုရင္ ေတာ ့ ေအာက္ကပံုကို clip ႏွိပ္ Download Link ယူႏိုင္ပါတယ္....။
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment